יום חמישי, 19 בינואר 2012

השכרת מקרנים - אקטיבי

<><> <><>

 

השכרת מקרנים

 

היום יותר מאי פעם, כל כך פשוט וקל לשכור מקרן, לתפעל אותו ולהנות מתמונה ענקית אצלכם בסלון !

בשבילי
השכרת מקרנים זה הרבה יותר מעבודה, זו הנאה ומחמאה לקבל 'וואו' מלקוחותיי. כל אחד זוכר את ההרגשה מצפייה בזיקוקי-די-נור, אני מאמין שבזכות ציוד ותוכן מתאים שירגש אתכם ניתן להשיג הרגשה זהה גם מצפייה עם ציוד הקרנה.

למה אנחנו הטובים ביותר בהשכרת ציוד הקרנה ?

המקרנים להשכרה שברשותינו הינם הטובים ביותר בשוק ה
מקרנים. בכל שנה אנו מחדשים את מלאי ודגמי המקרנים, רוכשים מקרנים בעלי עוצמות הארה גבוהים יותר עם רזולוציה חדה יותר. אנו מאמינים שאתם, הלקוחות, חייבים להנות מאיכות ללא פשרות בציוד ובגימור אותו אתם משכירים.
השכרת מקרנים - זה בהחלט אנחנו.
ברשותינו המקרנים הטובים ביותר של החברות המובילות בשוק:
SHARP, SANYO, HITACHI, BenQ, OPTOMA ועוד...
איתנו תשכירו אירוע מושלם. ראוי לציין שחלים מגמות חיוביות בטכנולוגיות המקרנים, באיכות הצפייה ובמחירים גמישים יותר ואנו מברכים על כך.
עולם המקרנים בהחלט משתנה לטובה. אנו רואים התעוררות גבוהה בשוק המקרנים המקצועיים וה'קולנוע ביתי'. בעבר רכישה והשכרת מקרנים הייתה שמורה ללקוחות שידם משגת; היום המקרנים קטנים, איכותיים, חזקים ובמחירים במגמת ירידה. אין אירוע בר מצווה, חתונה, מסיבת יום הולדת המתקיים ללא הקרנת סרטון לכל המשפחה. בעבר אולמות אירועים רכשו מקרן אחד כדי לתת שירות לבעלי האירוע, היום אנו עדים לאולמות אירועים המקרינים חוויה ויזואלית היקפית בעזרת 20 מקרנים ומעלה ! פשוט מהמם !

ראוי לציין לטובה את כניסתן של הטכנולוגיות המיזעור החדשות בזכות נורות LED וקרני לייזר בשלושה צבעים. השנה כבר יוצרו יותר מ- 20 דגמים של מקרני כיס בגודל של מכשיר פלאפון ובמשקל 100 גרם בלבד. דור שלם של מקרנים זעירים לשימושים מגוונים עוד לפנינו. מעוניין ב
השכרת מקרן זעיר כדי לעשות שואו לחבר'ה? - אתה מוזמן לפנות אלינו.
ההימור שלי: מקרן בפלאפון הנייד, מקרן בחדר שינה, מקרן בסלון, מקרן במחזיק המפתחות, מקרן במחשב הנייד, מקרן באוטו - וכל זה תוך מספר שנים מועט.

תגובה 1:

  1. מאמר יפה אהבתי מאוד. אני יכול להמליץ גם על RENTCENTER: השכרת מקרנים

    השבמחק